zondag 22 januari 2012

Verhaal in een doosje swap

Gisteren was een bijzondere dag voor een bijzondere swap. De Nederlandse Karma Swap groep op Ravelry organiseerde een meet bij de schaapskooi in Ottoland. Daar ontmoette ik dus heel veel mensen die ik zowel wel, als niet kende. Best overweldigend en ik moet bekennen: ik heb ongeveer de hele dag in een hoekje gezeten. Maar toch met een aantal leuke mensen gepraat.

Yesterday was a special day for a special swap. The Nederlandse Karma Swap group on Ravelry organised a meet at the sheepfold in Ottoland. There I met a lot of people I both knew and didn't know. All very overwhelming and so I have to admit: I spend almost all day in a corner. Though I did speak with a few very kind people. 



Bij deze meet hoorde ook een swap. Ingedeeld in kleine groepjes, anders zou het allemaal wel erg lang duren. Ik was ingedeeld in een groepje dat zich al snel The Happy Hookers had genoemd, ondanks de aanwezigheid van twee breisters. Het thema was verhaal in een doosje. Ik kreeg mijn swap van Roxanne. Zij had voor mij het verhaal 'de nieuwe kleren van de keizer' uitgekozen. Zij was voor mij voor het eerst achter de naaimachine gekropen om een tas te naaien die helemaal gevuld was van benodigdheden voor de naaiers van de keizer.

With this meet there was also a swap. We were all devided in differend little groups, because otherwise it would take too long. I was in a group that had called itself The Happy Hookers, despite the presence of two knitters. The theme was a story in a box. My swap was made by Roxanne. She picked the story of 'The Emperors clothes' for me. She had been sewing for me for the first time, to make a bag that was filled with all kinds of supplies for the emperors seamsters. 


Daarin zat: een lap stof, naaigerei, gouddraad, twee bollen wol, een bol katoen, een boek voor het patroon, een streng wol en polswarmers (voor het nachtwerk).
Ik ben echt superblij met deze leuke swap. Bedankt Roxanne!

In it was: a piece of fabric, two balls of wool, a ball of cotton, a book for the pattern, a skein of wool and wristwarmers.
I really am very happy with this nice swap. Thanks Roxanne!

2 opmerkingen:

  1. Lieve Sara,
    Fijn dat ik je zaterdag heb ontmoet en dat je blij bent met je cadeautjes, zoals je gezien hebt zijn het allemaal hele lieve mensen bij de NKS groep.
    Tot ziens.
    Liefs Wolletje Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat was dit inderdaad een leuke dag! Ik bedenk me net dat ik er niets op mijn blog over heb geschreven......

    Groetjes,
    Hannah
    hannahknits.weblog.nl

    BeantwoordenVerwijderen