zaterdag 31 december 2011

Tunische pannenlap Show 'n Tell

Op de valreep vóór het nieuwe jaar een kleine show van een nieuwe techniek. Voor Sinterklaas kreeg ik van mijn moeder een tunische/tunesische haaknaald. En na wat uitgeprobeer, uithalen, opnieuw bolletjes winden en nog maar eens proberen viel het kwartje. Ik besloot er een pannenlap van te maken. Wij hebben daar een eindeloos gebrek aan en er eentje maken staat al sinds jaar en dag op mijn to-do lijstje. Eentje is wat weinig, ik weet het. Ik wil er nog wat bij maken, in andere maar wel passende kleurcombinaties. Maar dus wel een ta-dah waard. Een kleintje dan.


Tunisch haken zorgt voor een opkrullende rand die ik er nog niet helemaal uit heb weten te krijgen, vandaar dat ik m nog even vast moet houden. 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen