maandag 5 december 2011

Sint Show 'n Tell

Ik ben gek op Sinterklaas. Het feest, de gezelligheid en de surprises die er meestal bij ons gemaakt worden. De scherpe gedichtjes, de humor, de ironie. Elk jaar vieren we Sinterklaas met erwtensoep, pepernoten, kaarsjes en een wasmand vol met kado's. Vorig jaar, niet lang voor Sint begon ik met haken. En ik wilde voor iedereen wat maken. Maar zo snel was ik niet. En dus moesten bijna alle kado's teruggegeven worden en afgemaakt. Gedurende het jaar kwamen ze weer terug bij hun uiteindelijk eigenaar. Afgezien dan van de riem. En ik schaamde me. En schaamde me. En schaamde me. En probeerde om die riem, die inmiddels goed weggestopt zat zodat ik hem niet meer zou zien, ook te vergeten. Maar ja, Zusje vergat het vast niet. En ik dus ook niet. En dus besloot ik m voor deze Sinterklaas af te maken.

Et voila!




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen