woensdag 14 december 2011

Doos

Enige tijd geleden meldde ik me aan voor de 'Ieder wat wils' groep op Ravelry. De bedoeling is dat er een doos, gevuld met handwerk gerelateerde dingen op reis gaat door het land. Hij komt bij iemand aan, die daar wat dingetjes uithaalt, voor dezelfde waarde er weer dingetjes instopt en hem vervolgens opstuurt naar de volgende. Het is al best een tijdje geleden dat de doos op reis ging en ik was recentelijk de één na laatste bij wie de doos mocht logeren.


En dit is wat ik er uit haalde.
Een prachtig projecttasje met een opdruk van Alice in Wonderland tekeningen van Teniel.
Twee bollen rode wol, heerlijk zacht.
Een bol paars met zwarte Noro sokkenwol.

Het projecttasje is, zelfs al op de foto, meteen in gebruikt. De anderen liggen nog even mooi te wezen in mijn 'stash' (ja zelfs ik heb er eentje). De sokkenwol ligt te wachten tot mijn tweede paar af zijn (de eerste sok is bijna af) en het donkerrode wacht nog een bestemming. Iemand suggesties?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen